اگر به مباحث امنیت شبکه علاقه دارید دوره CCNA Security را شرکت کنید

همین حالا ثبت نام کنید

اگر به مباحث امنیت شبکه علاقه دارید دوره CCNA Security را شرکت کنید

دوره CCNA Security

سیسکو  دورهCCNA Security  برای اعتبار دادن به دانش و مهارت های مرتبط در سطح مورد نیاز برای ایمن سازی شبکه های سیسکو می باشد. با گذراندن  دورهCCNA Security  و دریافت گواهینامه دورهCCNA Security شما تبدیل به یک مهندس حرفه ای شبکه خواهید شد و مهارت های مورد نیاز برای توسعه یک زیرساخت امنیتی را فرا خواهید گرفت. همچنین با کسب مهارتهای دورهCCNA Security می توانید تهدیدات و آسیب پذیری های شبکه ها را تشخیص دهید و تهدیدات امنیتی را کاهش دهید. برنامه درسی دورهCCNA Security  بر تکنولوژی های امنیتی اصلی، نصب، عیب یابی و نظارت بر دستگاه های شبکه برای حفظ یکپارچگی، محرمانه بودن و دسترسی به داده ها و دستگاه ها و شایستگی در فن آوری هایی که سیسکو در ساختار امنیتی آن استفاده می کند، تاکید دارد.

دورهCCNA Security به شما اجازه می دهد تا مفاهیم امنیتی مشترک را درک کنید و تکنیک های امنیتی اولیه را با استفاده از انواع لوازم امنیتی عمومی در یک زیرساخت شبکه واقعی به کار ببرید. این تمرکز مبتنی بر اصول و فناوری های امنیتی با استفاده از محصولات امنیتی سیسکو برای ارائه نمونه های پیاده سازی شده می باشد.

اگر به دنبال شغل خوب با درآمد بالا هستید دوره CCNA Routing and switching را شرکت کنید

البته این دوره آموزشی سیسکو به صورت خود مراقبتی طراحی شده است تا به اندازه آموزش کلاس درسی موثر باشد. محتوای درس به شکل های مختلف و به راحتی قابل استفاده در قالب آموزش تصویری و آموزش متنی ارائه شده است. همچنین این دوره طی تعامل با آزمایشگاه ردیابی، سوالات بازبینی محتوا و آزمایشگاهی و چالش های درجه بندی شده فعال می شود. این باعث می شود که تجربه یادگیری، افزایش اثربخشی درس را به طور مستقیم و بازخوردی در مورد چگونگی برخورد با این موارد بدست آورید.

 گواهینامه دورهCCNA Security

در محیط های امنیتی داشتن گواهینامه دوره CCNA Security برای کارفرمایان، مدارک و آمادگی های شغلی از مهندسین امنیت شبکه با تجربه حرفه ای درخواست می شود. پیش بینی ها نشان می دهد که در پنج سال آینده، تعداد متخصصان امنیتی شبکه باید دو برابر شود و بیشتر این متخصصان نیاز به یک گواهینامه دورهCCNA Security دارند.

الزمات دورهCCNA Security

دوره CCNA Security یک برنامه سه ساله است که به منظور تشخیص مهندسان امنیتی شبکه سیسکو که مهارت های لازم را برای تست، راه اندازی، پیکربندی، نگهداری و رفع مشکلات امنیتی شبکه سیسکو و دستگاه های IOS  سیسکو که موقعیت امنیتی را تعیین می کنند، را شامل می شد. برای شرکت در این دوره شبکه قبل از تلاش برای صدور گواهینامه دورهCCNA Security  یا هر گواهی مرتبط با آن، متخصصین شبکه باید شرایط لازم برای صدور گواهینامه دورهCCNA Security را داشته باشند و حداقل یک تا سه سال تجربه در زمینه امنیت شبکه داشته باشند.

اهداف دورهCCNA Security

پس از تکمیل این دوره، شما قادر خواهید بود که:

  • توصیف مفاهیم امنیتی مشترک شبکه
  • مسیریابی امن و زیرساخت سوئیچینگ
  • استقرار احراز هویت پایه، مجوز و خدمات حسابداری
  • ارائه خدمات فایروال اساسی
  • راه اندازی سرویس VPN و دسترسی به پایگاه داده بطور کامل
  • استفاده از خدمات پیشرفته امنیتی مانند حفاظت از نفوذ، امنیت محتوا و مدیریت هویت

کاندیداهای دوره CCNA Security

دوره CCNA Security برای متخصصان شبکه  ارائه شده که نیاز به درک و اجرای زیرساخت‌های امنیتی شبکه شرکت سیسکو، تکنولوژی‌ها و محصولات آن دارند. نامزدهای خاص برای شرکت در دورهCCNA Security به ترتیب زیر هستند:

  • متخصص امنیت شبکه
  • تکنسین امنیتی شبکه
  • مدیر امنیت شبکه
  • مهندس شبکه امنیت پشتیبانی
  • مهندس اصلی سیستم
  • شرکای کانال سیسکو
اگر می خواهید یادگیری شبکه را از سر گیرید، دوره CCNA را انتخاب کنید

پیش نیازهای دوره CCNA Security

شما برای شرکت در دوره CCNA Security  به مهارت ها و دانش پیش نیاز ، نیاز دارید که در قالب امتحانات پیشین و آموزش ها توصیه می شود. همچنین به شدت توصیه می شود که دارای دانش و مهارت های زیر باشید:

    

  • مهارت ها و دانش های معادل در اتصالات شبکه های سیسکو ICND1
  • دانش کار در سیستم عامل ویندوز
  • دانش کار درباره شبکه و مفاهیم IOS سیسکو

افزایش تقاضا برای کار عملی دوره CCNA Security

سیسکو به تکامل نقش حرفه ای امنیت شبکه و ارتباط آن با صنعت توجه کرده است. صنعت به سرعت در حال پیشرفت است و این مستلزم امنیت شبکه، مهارت های عملی و مهارت در مهندسی امنیت شبکه است. قابل ذکر است عملکرد امنیتی شبکه برای سازمان ها بیشتر است. مهندسین امنیت شبکه محصولات و نظم امنیت شبکه ، شیوه ها و دستورالعمل های مربوط به صنعت و دولت را به کار می گیرند، با توجه به اینکه سازمان ها می نیاز دارند از  اطلاعات و داده های آنها در مقابل تهدیدات پیچیده محافظت شوند. مهندسان دوره سیسکو دارای قابلیت های پیاده سازی امنیتی و عیب یابی امنیتی شبکه در دنیای واقعی هستند.

مهارت های عملی آماده به کار در دوره CCNA Security

گواهینامه عملی دوره CCNA Security ، با توجه به وظایف خاصی که از این متخصصین تقاضا می شود،صادر می شود.طی بررسی های انجام شده، شرکت سیسکو متوجه شد که متخصص امنیت شبکه به طور فزاینده ای باید بر روی طراحی، تنظیم و پشتیبانی مسئولیت ها به عنوان مشاور فنی و متخصص یا متخصص در یک تیم امنیتی تمرکز کند. بنابراین برنامه درسی دوره CCNA Security سیسکو برای بهترین شیوه های مدیریت امنیت شبکه، مهندسان و کارشناسان با استفاده از آخرین تجهیزات، دستگاه ها و لوازم سیسکو مشخص شده است.

با CCNP Routing & switching به عنوان حرفه ای کار شبکه شناخته شوید

دستیابی به دورهCCNA Security

 گواهینامه دوره CCNA Security  پس از آموزش حرفه ای و کسب مهارت های حرفه ای ارائه می شود. متخصصین و مهندسین شبکه با صدور گواهینامه به منظور اطمینان از اطلاعات و دستگاه ها با استفاده از آخرین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت سیسکو، مهارت های لازم را کسب می کنند.

برنامه درسی دورهCCNA Security

  • توصیف تهدیدات امنیتی با زیرساخت های شبکه مدرن
  • روترهای امن سیسکو
  • پیاده سازیروترهای AAA سیسکو با استفاده از پایگاه داده محلی روتر و ACS خارجی
  • کاهش تهدیدات روترها و شبکه های سیسکو را با استفاده از ACL
  • اجرای مدیریت امنیت شبکه و گزارش گیری امن
  • کاهش حملات لایه ۲
  • پیاده سازی ویژگی فایروال IOS سیسکوبا استفاده از SDM
  • پیاده سازی ویژگی IOS IPS سیسکوبا استفاده از SDM
  • پیاده سازی VPN سایت به سایت در روترهای سیسکو با استفاده از SDM

الزامات
  برنامه دوره CCNA Security یک برنامه صدور گواهینامه سه ساله است که به منظور ارائه دانش و مهارت های پایه ای برای متخصصان شبکه ای که علاقه مند به امنیت شبکه هستند، ارائه می شود. مهارت های تدریس شده و اعتبار سنجی شامل تست، استقرار، پیکربندی، نگهداری و رفع نقایص امنیتی شبکه سیسکو است که موقعیت امنیتی شبکه را تعیین می کند. قبل از اقدام به صدور گواهینامه CCNA Security، نامزدها باید شرایط لازم برای صدور گواهینامه دوره CCNA Security سیسکو را داشته باشند و حداقل یک تا سه سال تجربه در زمینه شبکه داشته باشند.

تعریف دوره راه اندازی SOC

نوشتهٔ پیشین
اگر به دنبال شغل خوب با درآمد بالا هستید دوره CCNA Routing and switching را شرکت کنید
نوشتهٔ بعدی
با CCNP Routing & switching به عنوان حرفه ای کار شبکه شناخته شوید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست