دوره برنامه نویسی جاوا گزینه مهم برای کسانی که با وب سر و کار دارند

همین حالا ثبت نام کنید

دوره برنامه نویسی جاوا گزینه مهم برای کسانی که با وب سر و کار دارند

شاید تا کنون با برنامه نویسی جاوا آشنا شده باشید، قطعا اگر علاقه ای به برنامه های تحت وب و طراحی سایت داشته باشید گذشتن از جاوا برایتان سخت خواهد بود، اینکه محبوبیت جاوا به چه دلیل است و چرا این پلتفرم برنامه نویسی به پای ثابت طراحی های سایت تبدیل شده و چرا شرکت در دوره برنامه نویسی جاوا شما را تبدیل به یک پروگرمر حرفه ای پر درآمد می کند چیزی است که در این مطلب آورده شده است.

آموزشگاه سیب برگزار کننده دوره مقدماتی زبان برنامه نویسی جاوا 

چرا برنامه نویسی جاوا

برای برخی از برنامه نویسان این سوال پیش می آید که چرا جاوا؟ بین تعداد بی شماری پلتفرم طراحی شده چرا باید دوره برنامه نویسی جاوا را انتخاب کنم، جواب شما اینجاست

سادگی در برنامه نویسی java

جاوا پلتفرمی است که بر پایه برنامه نویسی C++ طراحی شده است، همین سادگی کار را برای برنامه نویسان بیشتر و احساس بهتری را به آنها می دهد، برقراری ارتباط بین شما به عنوان یک برنامه نویس با پلتفرمی که قرار است کارتان را انجام دهد از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر شما نتوانید پلتفرمتان را به خوبی درک کنید نمی توانید نتیجه درستی را هم از آن دریافت کنید و همانطور که می دانید C++ یک پلتفرم بسیار قوی و به نسبت ساده است، جاوا با وجود مدل شیء گرایی ساده تر و نیز پشتیبانی کمتر از برنامه های سطح پائین نمای ساده تری را از خود به نمایش گذاشته است و این یکی از دلایل محبوبیت این پلتفرم است . لازم به ذکر هست که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ متفاوت است . 

 قابلیت اطمینان

جاوا به شما این امکان را می دهد که خطاهای برنامه نویسی را به حداقل برسانید، جاوا به خوبی می تواند باگ های برنامه نویسی را کنترل کند و خطا زمانی وجود خواهد داشت که برنامه نویس برنامه را اشتباه بنویسد، به قولی جاوا کدهای مقاومی دارد که کمتر پیش می آید این کدها شکسته شوند.

زبان برنامه نویسی java

امنیت بالا

جاوا برای زمانی نوشته شد که قرار بود برنامه ها در سطح تلفن های همراه اجرا شود، نکته اینجا بود که باید قابلیت های امنیتی به شدت بالا می رفت زیرا دستگاههای تلفن همراه می توانند از طریق شبکه به مبادله دیتا بپردازند بنابراین سطح امنیت بالا یکی از مهمترین مواردی بود که بایست در نظر گرفته می شد و جاوا به خوبی از پس آن برآمد، به نوعی جاوا از امن ترین پلتفرمهای طراحی شده تا کنون است، این دلیل مهمی برای کسانی است که به دنبال طراحی اپلیکیشن ها هستند تا در دوره برنامه نویسی جاوا شرکت کنند.

پلتفرم مستقل

جاوا یک پلتفرم کاملا مستقل از معماری کامپیوتر و یا سیستم عامل است، شما می توانید آن را بر روی مکینتاش و یا سیستم عامل ویندوز پیاده سازی کنید و نگرانی این را نداشته باشید که برنامه شما کجا اجرا خواهد شد، در حالیکه بسیاری از پلتفرمهای وابسته به سیستم عامل ویندوز قابل پیاده سازی بر روی مکینتاش نیستند، بنابراین شما در دوره برنامه نویسی جاوا زبانی را می آموزید که مستقل از سیستم عامل است زیرا jvm یا همان Java Virtual Machine برنامه رو به زبان ماشین ترجمه می کند. 

در حقیقت این ایده این برنامه به قول برخی دوستان یکبار بنویس و همه جا اجرا کن است.

وقتت را برای دوره برنامه نویسی جاوا تلف نکن

تا اینجا گفتیم که چرا جاوا را انتخاب کنید و چرا این پلتفرم را در دوره برنامه نویسی جاوا یاد بگیرید ولی تعجب نکنید برای برخی از شما جاوا به معنی اتلاف وقت است!!!!!

بله این پلتفرم برای کسانی که می خواهند برنامه نویسی سیستمی داشته باشند کاری انجام نمی دهد پس وقتتان را برای دوره های دیگر زبان های برنامه نویسی و توسعه نرم افزار بگذارید، جاوا با تمام این قابلیت ها برای همه کار ساخته نشده.

با کمک جاوا می توانید برنامه های تحت وب بنویسید، برنامه های کاربردی موبایلی ، برنامه های دسک تاپ و خیلی کارهای دیگر ولی باید ببینید آیا این پلتفرم شما هست یا خیر.

قبل از شرکت در دوره برنامه نویسی جاوا می توانید از مشاوره با افراد ماهر و برنامه نویس بهره مند شوید و یا می توانید با شماره های ما در تماس باشید و سوالاتتان را مطرح کنید، تا بدانید آیا دوره برنامه نویسی جاوا به درد شما می خورد یا نه؟

آیا جاوا به تنهایی کافی است

قطعا باید بگویم یک برنامه نویس نمی تواند بدون داشتن دانش از چند پلتفرم حرفه ای باشد، ولی جای نگرانی نیست به شما قول می دهم اگر شما یک پلتفرم را به خوبی بیاموزید به دلیل شباهتی که بین تمام زبانهای برنامه نویسی هست به سادگی و به خوبی می توانید چندین پلتفرم را بیاموزید، این بسته به هدف شماست که قرار است در آینده چه کاری داشته باشید، برای مثال اگر قرار است یک طراح سایت حرفه ای باشید دوره طراحی وب سایت  مانند آموزش اچ تی ام ال، سی اس اس و کتابخانه بوت استراپ از مواردی است که در کنار جاوا به آن نیاز دارید. زبان برنامه نویسی asp برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد .

اگر شما می خواهید یک برنامه کاربردی بنویسید و از کتابخانه های جاوا استفاده کنید یادگیری c++ و یا زبان برنامه نویسی c# به شما کمک بزرگی خواهد بود.

ام وی سی از آن دسته پلتفرمهای ساده ای است که به شخصه نتوانستم آن را تا انتها یادبگیرم می توانم بگویم پلتفرم من نبود ولی هستند کسانی که در کنار ام وی سی به بزرگترین برنامه های تحت وب دستیابی پیدا می کنند و این جاوا است که در موارد زیادی به کمکشان می آید، بنابراین اگر به جاوا فکر می کنید باید بگویم فکر شما درست است و بدون جاوا بسیاری از کارهایتان کامل نخواهد بود ولی این به تنهایی کافی نیست.

می خواهم در دوره برنامه نویسی جاوا شرکت کنم

هدفتان را به خوبی نشانه رفته اید، در این دوره شما چیزهایی را خواهید آموخت که در آینده کاری تان به عنوان یک برنامه نویس به شدت موثر است، ما به شما می گوییم بهترین راه برای رسیدن به یک منبع درآمد خوب چیست، می دانید که (به عنوان یک برنامه نویس و بین خودمان باشد) برنامه نویسی می تواند درآمدی به حد عالی برایتان فراهم کند و آنچه که این شغل به عنوان سرمایه از شما می خواهد دانش شماست، ما این سرمایه را به شما می دهیم پس از همین امروز کارتان را شروع کنید و اگر با دوره برنامه نویسی جاوا موافق هستید با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
Horizon چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشتهٔ بعدی
کاملترین دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت برای طراحان سایت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست