دوره برنامه نویسی اندروید برای کسانی که عاشق شغلی پولساز هستند

همین حالا ثبت نام کنید

دوره برنامه نویسی اندروید برای کسانی که عاشق شغلی پولساز هستند

به عنوان یک سئوکار به شما می گویم قطعا در آینده ای نزدیک پی سی ها و کامپیوترهای شخصی از دور تکنولوژی به نوعی بیرون خواهند رفت و آنچه که برای پیشرفت لازم و ضروری است اندرویدی ها و برنامه های موبایلی است، بر اساس گزارشاتی که در آنالیتیک بسیاری از سایتها دریافت می کنم اکنون بسیاری از کاربران (رقمی در حدود ۸۰ درصد) ترجیح می دهند کارهایشان را از طریق موبایل خود انجام دهند زیرا این دستگاه همیشه در دسترس، سبک و همه کاره آنهاست، از همین آمار حدودی می توان پی به اهمیت دوره برنامه نویسی اندروید برد.

چرا دوره برنامه نویسی اندروید ؟

اگر شما یک برنامه نویس هستید و به این فکر می کنید که دورنمای کار شما به چه شکل خواهد بود یک پلان روشن خواهید داشت و آنهم رسیدن به بازار بزرگتری از مشتری که در اندروید به آن دست پیدا می کنید، اپلیکیشنهای اندرویدی روز به روز کارها را ساده تر و سریعتر کرده است و شما می دانید که هر جا مشتری بیشتری هست قطعا درخواست و درآمد بیشتری هم خواهد بود.
از آنجا که رسیدن به یک نقطه بهتر نیازمند صرف هزینه زمانی و تجربه زیادی است که باعث می شود همچنان چرخ تکنولوژی با سرعت بیشتری به پیش برود و بازهم شما را در پشت سر خودش جا بگذارد استفاده از تجربیات و آموخته هایی که در زمان کوتاهتر مسیر شما را هموارتر کند انتخاب بهتری است و این همان چیزی است که دوره برنامه نویسی اندروید در اختیار شما خواهد گذاشت.

از دیگر مواردی که می توان برای دوره برنامه نویسی اندروید نام برد عدم اشباء این فضای پربازده است چرا که بسیاری از مشاغل هستند که می توانند با کمک اپ های اندرویدی پیشرفت بهتر و شایسته تری داشته باشند و این افزایش کارایی آنها را تشویق خواهد کرد که به این اپ ها روی بیاورند بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که همچنان در آن پیشرفت جلوه می کند برنامه نویسی اندروید یکی از آنهاست.

بازار رقابتی بسیار مناسب در اندروید

شاید تا چند سال پیش که ظهور تلفن های همراه در ایران با نوکیا های سرسخت ۱۱۰۰ و سامسونگ های ساده اتفاق افتاد کسی به ذهنش خطور نمی کرد که می شود با تلفن همراه بسیاری از کارهای روزمره را انجام داد و وقت بیشتری را صرف زندگی و دیگر ایده ها کرد، خوب یادم هست در آن زمان داشتن یک سیم کارت دائمی و یک تلفن ساده بدون دوربین و تنها با در کشویی آخر کلاس بود ولی دنیای تکنولوژی با سرعت بی نهایتی در حرکت است.

ظهور همراه های لمسی و برنامه های اندروید تنها در چند سال توانست دنیای ما را دگرگون کند، تا قبل از فراگیری این دستگاهها در بین جامعه برنامه نویسی اندروید معنی جز اتلاف وقت نبود ولی امروز زمان دیگری است و شرایط به نحوی پیش می رود که اگر امروز را از دست بدهی به مراتب از تعداد بیشتری برنامه نویس عقب تر خواهی بود و این رقابت را سخت تر می کند، بنابراین بی تردید می گویم اگر قصد برنامه نویسی اندروید را داشته باشی امروز بهتر از فرداست.
کدام یک از زبانهای برنامه نویسی اندرویدی بهتر است

اگر سوال شما این است که در کدام دوره برنامه نویسی اندروید شرکت کنم باید بگویم سوال شا بسیار به جا و درست است، زیرا شما نمی توانید مسیری را که در ابتدا شروع می کنید و برای آن زمان می گذارید جایی رها و به سراغ یک مسیر دیگر بروید به همین دلیل تصمیم گرفتم تا کمی از زبانهای برنامه نویسی اندروید برایتان بگویم.

گرچه بهترین راه برای اطلاع کامل از این زبانها تماس تلفنی است، شما می توانید با ما تماس بگیرید و آنچه را نیاز دارید بپرسید

دوره برنامه نویسی اندروید زبان جاوا

بدون تردید جاوا یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند اندروید را شروع کنند، یک زبان رسمی برنامه نویسی اندروید که گوگل بیشترین پشتیبانی را از آن می کند، بسیاری از اپلیکیشن های کنونی هم با کمک زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند.

این را در نظر بگیرید شروع کار شما با جاوا کمی سخت تر خواهد بود، با اینکه جاوا بر اساس نظر سنجی های اخیر محبوبترین زبان اندرویدی است ولی نسبت به دیگر زبانها تلاش بیشتری را می طلبد، جاوا یک زبان برنامه نویسی امن با قابلیت اطمینان بالاست و در عین حال کد نویسی با جاوا با اینکه بر پایه C++ طراحی شده احتیاج به یادگیری حرفه ای تری دارد.

زبان برنامه نویسی کاتلین

تمرکز اکثر قریب به اتفاق رقابت ها در فضای اینترنتی بر روی گوگل است و این گوگل است که تعیین می کند چه چیزی بهتر است و البته این چه ربطی به موضوع ما دارد؟ برایتان می گویم، زبان برنامه نویسی kotlin به عنوان یک زبان برنامه نویسی رسمی اندروید در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، و چه چیزی از این بهتر؟!!!!!

کاتلین در مقایسه با جاوا ساده تر و در برخی موارد ساده تر است!!!!

خوب یک سوال اینجا پیش می آید کدام بهتر است؟

من به شما می گویم جوابش را در خودتان جستجو کنید، اگر شما یک برنامه نویس مبتدی هستید و جدیدا در دوره برنامه نویسی اندروید و زبان برنامه نویسی جاوا شرکت کرده اید بهتر است با جاوا کمی بیشتر پیش بروید چرا؟

برنامه نویسان یک منبع اطلاعاتی قوی به نام StackOverflow دارند که تقریبا جواب تمامی سوالاتشان در آنجا هست ولی کاتلین یک زبان جدیدتر است و شاید منبع کمتری پیدا کنید و مجبور باشید زمان بیشتری برای پاسخ پرسش هایتان بگذارید، ولی اگر شما در جاوا پیش رفته اید کاتلین را در کنار آن شروع کنید چون زبان برنامه نویسی کاتلین عالیه و کار با کاتلین تمیز تر و ساده تر خواهد بود.کاربرد kotlin در تولید برنامه موبایل های اندرویدی نیز روز به روز افزایش می یابد . 

برنامه نویسی اندروید با کاتلین و جاوا

سی شارپ

در درجه بعد زبان برنامه نویسی سی شارپ هم می تواند به عنوان یک انتخاب مورد بررسی قرار بگیرد، باید بگویم unity یک موتور بازی است که با قدرت زیادی می تواند بازی های شما را در اندروید راه اندازی کند.

این موتور بازی قوی که از سال ۲۰۰۵ برای سیستم عامل os x معرفی شد از نرم افزار منودولاپ به عنوان یک نرم افزار متن باز با پشتیبانی زبانهای برنامه نویسی بوده و به خوبی از سی شارپ حمایت می کند بنابراین اگر پلتفرم شما سی شارپ است از این موتور بازی برای کسب درآمد بی نظیر اندروید استفاده کنید.

با دوره برنامه نویسی سی شارپ آشنا شوید 

به هر حال و با این تفاسیر دوره برنامه نویسی اندروید برای کسانی که می خواهند در گردونه رقابت پیشتاز باشند بسیار لازم است، پس شک نکنید و همین حالا در دوره برنامه نویسی اندروید ثبت نام کنید

نوشتهٔ پیشین
دوره برنامه نویسی ASP.net ، یک برنامه نویس حرفه ای باشید
نوشتهٔ بعدی
دوره برنامه نویسی C# و آخرین متدهای آن در سال ۲۰۱۹

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست