دوره برنامه نویسی ASP.net ، یک برنامه نویس حرفه ای باشید

همین حالا ثبت نام کنید

دوره برنامه نویسی ASP.net ، یک برنامه نویس حرفه ای باشید

شما یک برنامه نویس هستید؟ پس قطعا نام ASP.net را شنیده اید و اگر به تازگی قصد دارید به یک برنامه نویس تبدیل شوید دوره برنامه نویسی ASP.net یکی از اولویت های شماست، یک زبان مبتنی بر زبانهای مشترک در حال اجرا که برنامه نویس می تواند با کمک آن کدهای ای اس پی را با کمک هر زبان .net framework بنویسد.

در حقیقت این یک مدل توسعه یافته برای تولید برنامه ها و سرویس های وب و بر پایه دات نت فریم ورک است و با مزایایی از جمله قابلیت پشتیبانی از چند زبان مانند ویژوال بیسیک، سی شارپ و … ارث بری و خطایابی آسان و … است.

اگر شما قرار است طراحی وب انجام دهید و در فکر طراحی سایت به شکلی هستید که CMS خودتان را داشته باشید و در حقیقت نگران توسعه و گسترش سایتتان در آینده هستید ای اس پی دات نت یکی از گزینه هایی است که می تواند با قابلیت گسترش در رو به روی شما قرار بگیرد و با شرکت در کلاس آموزشASP.Net به منظورتان خواهید رسید می توانید  در دوره های طراحی سایت سیب شرکت کنید . 

 

دوره برنامه نویسی ASP.net

دوره برنامه نویسی ASP.net

چرا ای اس پی دات نت ؟؟

پلتفرم های زیادی از زبانهای برنامه نویسی می توانند برای یک طراح وب سایت مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله پی اچ پی، ورد پرس به عنوان یک سی ام اس آماده برای طراحان سایتها، جاوا و برخی دیگر …

اینکه چرا ای اس پی را انتخاب کنید بستگی به شما به عنوان یک برنامه نویس و یا طراح وب سایت دارد، شاید بپرسید وردپرس که یک پلتفرم برنامه نویسی نیست چرا در بین این پلتفرم ها آوردم.

انتخاب طراحان سایت ها

می خواهم به شما بگویم وردپرس برای کسی که به دنبال یک طراحی سایت است و وابسته بودن این پلتفرم به سازندگان وردپرس برایش مهم نیست و در حقیقت امکانات وردپرس را کامل می داند کافیست ولی اگر کسی به دنبال توسعه و گسترش برنامه به شکلی است که خودش می خواد باید این غذا را از ابتدا خودش بپزد، به این معنی که یک برنامه نویس از علم خودش برای توسعه و گسترش کار استفاده می کند و یک طراح وردپرسی به طور هنرمندانه ای از آنچه قبلا یک طراح نوشته است استفاده می کند، بنابراین دوره برنامه نویسی ASP.net به درد یک وردپرس کار نخواهد خورد.

اگر شما می خواهید با MVC کار کنید و یا برنامه و سایت مورد نظرتان پنل مدیریت اختصاصی و طراحی شده خودش را داشته باشد و یا به دنبال طراحی یک برنامه تحت وب هستید ای اس پی می تواند گزینه مناسب شما باشد.

برخی از برنامه نویسان برای توسعه کارشان ترجیح می دهند از زبان برنامه نویسی php استفاده کنند ولی پشتیبانی قوی دات نت فریم ورک، کامپایل صفحات، دیباگر قوی، چند زبانه بودن و بسیاری مزایای دیگر باعث می شود برخی از برنامه نویسان به asp.net بهای بیشتری داشته است.
چه کسانی در دوره برنامه نویسی ASP.net شرکت می کنند

کسانی که قصد دارند به عنوان طراح سایت از سایت های ساده تا سایت های تجاری تمام عیار و مدرن معرفی شوند و قصد دارند تا از طراحی سایت برای داشتن درآمد استفاده کنند می توانند در دوره برنامه نویسی ASP.net شرکت کنند.

دوره برنامه نویسی ASP.net

دوره برنامه نویسی ASP.net

اگر از آن دسته داوطلبانی هستید که با css و Html آشنا هستید با یادگیری ASP.net می توانید به یک طراح حرفه ای سایت و برنامه نویس وب تبدیل شوید.

برای دانش آموختگانی که به زبان های C#، ویژوال بیسیک و یا ام وی سی دات نت مسلط هستند شرکت در دوره برنامه نویسی ASP.net قدرت شما را در برنامه نویسی و طراحی سایت به شدت افزایش می دهد.

آیا شرکت در دوره برنامه نویسی ASP.net برای طراحی یک سایت کافی است

اگر به دنبال طراحی سایت هستید علاوه بر شرکت در دوره برنامه نویسی ASP.net و یادگیری این زبان بایست، پایگاه داده SQL server ، زبان Html، Css و همچنین JQuery را نیز یاد بگیرید ولی خبر خوش اینجاست که Html یک زبان ساده و بسیار مستعد برای خود آموزشی است، CSS نیز علاوه بر سادگی منابع زیادی برای یادگیری داشته و شما می توانید به سادگی آنها را بیاموزید.

ASP.net در مقایسه با PHP

بسیاری از کسانی که به دنبال یک زبان طراحی وب و برنامه نویسی وب می گردند بین انتخاب php و ASP.net سردرگم هستند، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا مقایسه ای بر روی این دو زبان برنامه نویسی ارائه کنم

باید در جواب این عده این نکته را بگویم که اولا php یک زبان برنامه نویسی و کد نویسی متن باز است و asp.net یک بستر برنامه نویسی که می تواند در محیط برنامه نویسی ساده و با رابط کاربری زیبایی مانند ویژوال استدیو کار کند، بنابراین اساسا شاید این یک مقایسه درست نباشد ولی در زمان شروع کسانی که می خواهند برای اولین بار در دوره برنامه نویسی ASP.net شرکت کنند و یا به یادگیری php بپردازند نگران این هستند که کدام بهتر است.

باید این را در نظر بگیرید که هر کس ملاک خودش را برای انتخاب دارد و اساسا نمی توان گفت کدام زبان و یا پلتفرم بهتر است، بین این دو نیز دقیقا همه چیز بسته به این است که شما با کدام برنامه راحتتر خواهید بود، php کد نویسی کمتری نسبت به asp دارد و نیز مستقل از سیستم عامل است، ولی نحوه برقراری ارتباط با کاربر و نیز سرعت بالاتر asp مزیتهایی است که آن را در زمره انتخاب های نخست قرار داده است، در بهترین حالت این شمایید که می توانید بگوئید چه چیزی برایتان مهم است.

حرف آخر

دوره برنامه نویسی ASP.net کمک می کند تا شما به یک برنامه نویس تبدیل شوید که صد البته در طراحی سایتها درآمد بیشتری نسبت به CMS وردپرس خواهید داشت و به قول یکی از استادان فن شما خالق خواسته خودتان هستید در حالیکه استفاده از CMS وردپرس با اینکه نیاز به مهارت بسیار دارد و بی شک وردپرس کاران حرفه ای طراحان عالی سایتهایی بی نظیر هستید ولی خالق آن محسوب نخواهند شد.

بنابراین این شما هستید که با معیار های خودتان انتخاب می کنید در چه کاری و با چه درآمدی پیشروی کنید، در این زمینه می توانید سوالاتتان را از طریق شماره های تماس با ما مطرح و پاسخ بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
بررسی مدارک تخصصی حوزه مجازی سازی و رایانش ابری
نوشتهٔ بعدی
دوره برنامه نویسی اندروید برای کسانی که عاشق شغلی پولساز هستند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست