کاملترین دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت برای طراحان سایت

همین حالا ثبت نام کنید

کاملترین دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت برای طراحان سایت

کاملترین دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت برای طراحان سایت

جاوا اسکیریپت و یا js همان برنامه ای است که برای برنامه نویسان و طراحان وبسایت به عنوان نمک غذا مطرح می شود، مطمئناً غذای بی نمک به شما هم نمی چسبد، js برنامه ای است که به طراحان وب این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر روی سایت خود در سمت وب داشته باشند و همین تعریف ساده مشخص می کند که دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت خوراک چه کسانی است و چرا یک برنامه نویس وب باید با آن آشنا باشد.

جاوا اسکیریپت

جاوا اسکیریپت

اگر مشتاق آن هستید که در رابطه با js و یا جاوا اسکیریپت بیشتر بدانید این مقاله به شما کمک می کند که پاسخ سوالاتتان را بگیرید.

شما در دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت قدرت این را پیدا می کنید که یک وبسایت جذاب و یوزر فرندلی طراحی کنید، حتما می دانید که اگر صفحه وبسایت شما جذاب نباشد و یا کاربرپسند نباشد به زودی از صفحه خارج می شود و همین باعث می شود تا گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر و کاربرپسند نبیند و این به معنای از دست دادن یکی از فاکتورهای مهم سئو است.

جاوا اسکیریپت چیست ؟

برای کسانی که تازه قصد شروع دوره طراحی سایت و شرکت در دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت و کار با این نرم افزار قدرتمند وبی را دارند کمی توضیح می دهم، شما فرض کنید که قرار است زمانی که موس شما بر روی یک تصویر حرکت می کند یک اکشن خاص اتفاق بیافتد، این کاری است که جاوا اسکیریپت برای شما انجام می دهد، یا اینکه وقتی کاربر در صفحه شما عضو می شود نباید تعداد کاراکترهای پسوردش از ۸ عدد کمتر شود این کنترل از جمله کارهایی است که جاوا اسکیریپت انجام می دهد.

درباره جی کوئری چه می دانید

خبر بهتر اینکه شما با یادگیری جی کوئری (jquery) می توانید همه این کارها را با زبانی آسانتر و با یکی دو خط کد انجام دهید، در حقیقت جی کوئری بر خلاف تصور برخی یک زبان جدا نیست بلکه جی کوئری کوچک شده و تلخیص شده کدهای جاوا اسکیریپت است، زمانی که شما در دوره جاوا اسکیریپت شرکت می کنید می توانید با این کدها به خوبی آشنا شوید.

بدون شک اگر شما می خواهید یک طراح وبسایت باشید حضور در دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت بسیار لازم و ضروری است، تنها با کمی کد های html و Css در کنار جاوا اسکیریپت شما به یک طراحی عالی می رسید. البته برای طراح وب سایت شدن راه های دیگری هم هست که بسته به علاقه شما می تواند انتخاب شود ، مانند برنامه نویسی به زبان asp.net

یادگیری آسان

جاوا اسکیریپت یک زبان برنامه نویسی ساده ولی در عین حال زیبا و قوی برای ساختن یک صفحه زیبای وبسایت است، برای نوشتن یک برنامه به زبان جاوا اسکیریپت نیازی به تعداد زیادی کد نیست، شما یک کد کوچک می نویسید و برنامه اجرا می شود.

چرا دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت را انتخاب کنم

اگر شما هم از خصوصیات عالی این زبان اسکیریپتی اطلاع بیابید قطعا آن را کنار نخواهید گذاشت، خصوصیات خوبی که باعث شده تا جی کوئری و جاوا اسکیریپت روز به روز پیشرفت کنند در اینجا آورده ام

جاوا اسکیریپت یک زبان وابسته با کامپایل نیست و چون این زبان به کامپایل احتیاجی ندارد شما از بابت حافظه ، زمانی که صرف می شود و همچنین نتیجه کارتان نگران نیستید، مرورگر کار را برای شما انجام می دهد.

یک زبان ساده در ویرایش

جاوا اسکیریپت را به راحتی در یک ویرایشگر متنی بنویسید و اجرا کنید، همین کار را برای ویرایش برنامه ساده می کند و سبک بودن برنامه باعث راحتی کار شما در سئوی داخلی می شود.

دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت برای موبایل، دسکتاپ و بازی

برنامه نویسی جاوا اسکیریپت علاوه بر آنکه در برنامه های وبسایتی به کمک شما می آید یک برنامه توسعه یافته برای طراحی های موبایلی، بازی های کامپیوتری و دسکتاپ نیز هست و همین امر باعث می شود تا قدرت شما در چند زمینه افزایش یافته و بتوانید از این برنامه نویسی ساده و سبک پولسازی کنید.

جاوا اسکیریپت برای توسعه frontend

توسعه کار وبسایت و یادگیری بخش frontend بدون جاوا اسکیریپت امکان پذیر نیست، این برنامه عمدتا برای کار با frontend آماده شده است و به این دلیل که بسیاری از مرورگرها به خوبی از این برنامه پشتیبانی می کنند و اجرای آن ساده است بسیار مورد توجه فرونت اند کارها قرار گرفته است.

آیا می توانم خودم جاوا اسکیریپت را یاد بگیرم

قطعا اگر شما هم از سری کاربران کامپیوتر کار باشید و به نوعی مثل من معتاد به اینترنت شده باشید، می توانید این زبان را خودتان یادبگیرید، با این حال یک مطلب را از یاد نبرید، جاوا اسکیریپت با اینکه به خوبی در مرورگرها پشتیبانی می شود ممکن است عملکردی را در یک مرورگر داشته باشد که در مرورگر دیگر به آن شکل نباشد، در حقیقت یک کد در دو مرورگر نتیجه متفاوت بدهد و این ممکن است باعث نگرانی و تشویش کسانی شود که در ابتدای کار هستند، شما باید زمان زیادی را بگذارید.

می توانید با شرکت در دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت در وقتتان صرفه جویی کنید و کاری را انجام دهید که از آن درآمد داشته باشید، در حقیقت شما یک میانبر به بازار کار می زنید.

دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت

نوشتن اصولی کد در جاوا اسکیریپت مهم است

در عین اینکه جاوا اسکیریپت یک برنامه قوی برای زیبایی وبسایت است، اگر تعداد درخواست هایی که به سمت سرور ارسال می کند زیاد باشد، این امر کاربرد جاوا اسکیریپت را کم می کند، تعداد این درخواست ها بستگی به پلتفرم شما دارد، از جمله پلتفرم نود جی اس که یک پلتفرم برای توسعه برنامه های تحت وب و بر پایه جاوا اسکیریپت است که به دلیل مسدود شونده نبودن باعث کاهش فشار بر روی سرور می شود و کارایی برنامه را افزایش می دهد.

بهتر است حرفه ای یاد بگیرید و به دنبال پیشرفت بیشتر باشید، شرکت در دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت به شما کمک می کند تا از ابتدا قوی نمایان شوید و کارتان را به نحو احسن انجام دهید، شما می توانید پوسته زیبای خودتان را طراحی کنید و در عین حال به سرعت و کارایی بهای زیادی بدهید (می دانید که ارزش پوسته ها به نحوه طراحی آنها برای سئو بستگی دارد).

سایر دوره های طراحی وب سایت :

دوره ASP.Net & MVC

دوره NodeJS

برای سوال در مورد نحوه برگزاری دوره برنامه نویسی جاوا اسکیریپت با ما در تماس باشید.

 

نوشتهٔ پیشین
دوره برنامه نویسی جاوا گزینه مهم برای کسانی که با وب سر و کار دارند
نوشتهٔ بعدی
دوره MCSA Server Infrastructure2019 چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست